Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Problem med Firefox
- Trådstartare Graylingman
- Start datum
Graylingman
Aktiv medlem
Inte medvetet i alla fall, och om upplösning etc är felaktig så skulle det väl vara problem även i Internet Explorer?
iSolen.se
Guest
Det är helt klart så att bilderna är förminskade.
Fotosidan har ju lite annorlunda bildvisning för att det va vara lite svårare att kopiera en bild och det gör att bilden upprepas.
Browsern tror att bilderna är mindre än de är. Någon inställning i FF måste det vara. IE har sin egen uppsättning inställningar.
Lek runt lite i inställningarna och om det inte räcker avinstallera och radera samtliga firefoxfiler och alla firefoxentryn i registret.
(regedit , CTRL-F, firefox ). Radera även appdata-mappen om den inte försvinner av sig själv. Den är normalt gömd.
Starta om.
Intallera igen.
Jag tog en snabbtitt i min FF 2.0.0.11 och den verkar inte ha någon inställning som ska kunna påverka det. CTRL-mouseweel ändrar inte bilderna alls, bara texten.
Fotosidan har ju lite annorlunda bildvisning för att det va vara lite svårare att kopiera en bild och det gör att bilden upprepas.
Browsern tror att bilderna är mindre än de är. Någon inställning i FF måste det vara. IE har sin egen uppsättning inställningar.
Lek runt lite i inställningarna och om det inte räcker avinstallera och radera samtliga firefoxfiler och alla firefoxentryn i registret.
(regedit , CTRL-F, firefox ). Radera även appdata-mappen om den inte försvinner av sig själv. Den är normalt gömd.
Starta om.
Intallera igen.
Jag tog en snabbtitt i min FF 2.0.0.11 och den verkar inte ha någon inställning som ska kunna påverka det. CTRL-mouseweel ändrar inte bilderna alls, bara texten.
iSolen.se
Guest
WFS) (Graylingman skrev:
Inte medvetet i alla fall, och om upplösning etc är felaktig så skulle det väl vara problem även i Internet Explorer?
Och du har inte installerat något plugin som typ ImageZoom ?
Graylingman
Aktiv medlem
Japp! Där hade vi det! Jag har tydligen nån gång för länge sen installerat just det tillägget, aldrig använt det, och heller aldrig störts av det.
Nu avinstallerade jag det och det hela funkar som det ska.
Tusen tack, Ola! Nu slipper jag gå över till Opera
Nu avinstallerade jag det och det hela funkar som det ska.
Tusen tack, Ola! Nu slipper jag gå över till Opera