Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Produktrecentioner

Produkter
(logga in för att koppla)

EGW

Aktiv medlem
Jag fick en ny produkt inlagd för recension m m. Jag har nu försökt att dels lägga den i min kameraväska, dels skriva en recension. Ingendera fungerar. Det kommer bara upp en i stort sett blank sida.

Nu vet jag inte om detta är rätt diskussion att påtala saken. Men det heter ju "Funktionsförslag". Så jag föreslår inrättandet av en diskussion som helt enkelt heter "Felanmälningar". Så att man vet vart man ska gå för att anmäla fel.

Ännu bättre skulle det förstås vara om varje felanmälan åtföljdes av en "ticket", så som många sajter har. Då kunde man följa upp bättre vad som hände med den, och avsluta den när problemet var löst.

Jo, jag håller med om funktionen är omständig och väl mauell - svårt dessutom att rätta, komplettera info om redan upplagda produkter. Det är synd om funktionen och kvallitén på informationen blir sämre än vad den hade behövt vara bara för att metodiken att administera produkter är svag.

Tänk vad uppmuntrande det skule kännas om någon från Fotosidan tittade in här och kommenterade!

Tänk vad uppmuntrande det skule kännas om någon från Fotosidan tittade in här och kommenterade!
Ja visst skulle det :)

Tyvärr verkar deras intresse vara mer inriktat på att sälja banners och medlemsskap än att få grejer att fungera och åtminstone hålla en nivå som hade varit anständig i slutet av 90-talet....

ANNONS
Götaplatsens Foto