Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Save As i Aperture 3
- Trådstartare Jonson
- Start datum
Göran Larsson
Aktiv medlem
Dina ändringar är redan sparade.
Aperture ändrar aldrig i originalet (kallat "master") utan alla dina ändringar (som nu har gett en bild kallad "version") lagras som editeringsinstruktioner. Varje gång du visar en "version" utgår Aperture från en master och applicerar alla ändringar. Du kan när som helst ångra ändringar eller skapa en ny "version" genom att utgå från en "master" eller annan "version". När du vill ha en jpeg-bild från en "version" gör du en export.
Aperture ändrar aldrig i originalet (kallat "master") utan alla dina ändringar (som nu har gett en bild kallad "version") lagras som editeringsinstruktioner. Varje gång du visar en "version" utgår Aperture från en master och applicerar alla ändringar. Du kan när som helst ångra ändringar eller skapa en ny "version" genom att utgå från en "master" eller annan "version". När du vill ha en jpeg-bild från en "version" gör du en export.
Alagazam
Avslutat medlemskap
Sitter och försöker förstå mig på aperture 3. Vilket är inte är lätt när man använt Cs4 innan. Nu kommer min första
jag har gjort lite justeringar i en bild som jag nu är nöjd med, Men jag hittar inga save alternativ. Hur sparar man i Aperture 3?
/Simon
Alla ändringar du gör sparas när du gör dem. Om du vill skapa en bildfil av din bild gör du det med exportfunktionen.
Ett tips är att du läser manualen om hur programmet är uppbyggt.