Annons

slideshow

Produkter
(logga in för att koppla)

oakleydiver

Medlem
Ja jag är säkert på fel forum men jag vet inte var jag ska lägga in denna
skulle vilja ha bra förslag på bra program för att göra slideshows med ljudfiler(verkar vara svåraste att få ordning på)
jag ska dessutom bränna dem på DVD för försäljning så jag vill ju att man kan bränna slideshowen direkt från programmet till enn DVD skiva

ett till plus är om man kan göra en mall sen lägga in bilder i färdiga tomma rutor

väldigt tacksam för svar

Ha det bäst

Håller med Mats. Proshow Gold är ett bra program, producer än bättre men dyrare. Ladda ner och testa.
Du har tydligen tänkt göra komersiella slideshow. Hoppas att du bara använder egna bilder och framförallt egen musik, annars kan det bli trubbel.
//Eie

tack för era svar ska testa den

och ja jag säljer DVDs jag har mina egna bilder men inte min egen musik men jag är ju i ett bra land för det Thailand:)

einar skrev:
Håller med Mats. Proshow Gold är ett bra program, producer än bättre men dyrare. Ladda ner och testa.
Du har tydligen tänkt göra komersiella slideshow. Hoppas att du bara använder egna bilder och framförallt egen musik, annars kan det bli trubbel.
//Eie

Instämmer tillfullo. Har nu under många år använt Proshow Gold. är mycket belåten

ANNONS
Götaplatsens Foto