Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Snälla hjälp med ML-L3 fort!!!
- Trådstartare brn2rn
- Start datum
edsjo
Aktiv medlem
Tryck på knappen till vänster om okularet (som ser ut som flera bilder på varandra) och vrid på bakre inmatningshjulet. Du ändrar då bildtagningsläge. Snurra på hjulet tills du ser en trådutlösarsymbol (ser ut ungefär som själva trådutlösaren). Sedan är det bara att ta kort med trådutlösaren.
NirreFirre
Aktiv medlem
Passar på att infr mitt D50/70s köp fråga hur "Quick Response Remote" fungerar ni som har en Nikon? Tacksam för mer detaljerat svar än manualerna till D50/70s.
- Fungerar det så som jag hoppas med att man ställer in trådutlösarläge och kan sedan ta bild efter bild någonstans framför kameran men utanför utsnittet utan att behöva ställa in samma läge efter varje bild? (Så fungerar de kompaktkameror jag varit på och testat)
- Fungerer alla andra "vanliga" inställningar i PASM eller stängs vissa av?
Mao, fungerar funktionen tillfredsställande vid porträttfoto och man vill ställa in, gå ifrån och koncentrera sig på modellen?
- Fungerar det så som jag hoppas med att man ställer in trådutlösarläge och kan sedan ta bild efter bild någonstans framför kameran men utanför utsnittet utan att behöva ställa in samma läge efter varje bild? (Så fungerar de kompaktkameror jag varit på och testat)
- Fungerer alla andra "vanliga" inställningar i PASM eller stängs vissa av?
Mao, fungerar funktionen tillfredsställande vid porträttfoto och man vill ställa in, gå ifrån och koncentrera sig på modellen?
NirreFirre
Aktiv medlem
Sweet, tack för hjälpen. Nu kan jag planera "officiella" familjefoton och snygga flickvänsbilder