Annons

Stockholm 6/2?

Produkter
(logga in för att koppla)

FotoRichard

Aktiv medlem
Hej på er!

Lördagen den 6/2 funderade jag på att ta en promenad genom huvudstaden och fota lite om vädret tillåter. Någon som har lust att hänga på? Detaljer kan vi ju alltid diskutera senare.

Mvh

//Richard
 

od_foto

Aktiv medlem
Det är lite långt fram i tiden att bestämma, jag gör en del saker på kort varsel som jag inte kan säga nej till, men när det närmar sig så vet jag bättre. Låter i alla fall trevligt.
 

kjellric

Aktiv medlem
Enligt SMHI så blir det soligt med svag nordlig vind på lördag, kan ju ändra sig snabbt, så det är kanske bra om vi kan mötas upp vid 11:00 på lämplig plats. Kan tänka mig en runda på Djurgården vid soligt väder.
 

od_foto

Aktiv medlem
Jag går inte gärna upp före tio, så då är det för tidigt för mig. Hoppas ni får det trevligt i alla fall.
 

FotoRichard

Aktiv medlem
Hej på er!

Tyvärr så måste jag som trådens grundare hoppa av detta äventyr men hoppas att ni andra ändå får en härlig dag på lördag.

Mvh

Richard
 

jagarbosse

Aktiv medlem
jahap, då hoppade rische av, men vi 3-4 som är kvar kan ju alltid ta lite F&F(fika & foto)


som jag ser så blir det alltså:

jag(arbosse)
quarc
kjellric
soldyrkare
janne_145



Så kan man ju passa på att fråga var samtliga bort/håller hus, om man kan ordna lite skjuts t.ex.

jag bor utanför södertälje och tar bil till stan.
 

Coachbo

Medlem
Låter som något riktigt roligt tycker jag. Dock så vet jag inte om jag är fri på lördag än, men om det bestäms nån tid/plats så kanske (hoppas) jag dyker upp :)
 

jagarbosse

Aktiv medlem
tjao, vi har bara fått ett förslag på tid och plats och han hoppade av, så det är väl bara att slänga in ett förslag.

t.ex. kl. 12 vid någonstans? utanför grand hotel?
 

janne_145

Aktiv medlem
Vet inte om jag dyker upp imorgon. Varit en rätt hektisk vecka på jobbet å så går inte tågen så bra mellan uppsala -> Sthlm. Hojtar i tråden imorgon om jag vaknar tidigt.
 

Soldyrkare

Aktiv medlem
Vad är det ni vill fotografera? Kan vara med en stund i alla fall. Jag fotograferar gärna svanarna där i närheten. Nån mer fågelintresserad?!
 
ANNONS