Hellacopter
Aktiv medlem
Niiice... 
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skönast ljud har ändå Zeiss Ikonta på lång tid "pzzzzzz-tjick". Det borde verkligen finnas en nörd-sajt för kameraljud - allt annat finns ju på nätet....
Jag tänkte inte så mycket på ljudet i denna video, utan mer på nåt som ser ut att vara "opassande" på motljusskyddet. http://www.youtube.com/watch?v=cXEeqrrZUqM&feature=related
Den är inte ett dugg "opassande". Dags att läsa på om svastikan kanske?
Notera särskilt att användaren anges vara från Indien.
Ehm jag visste vad svastika var innan du var född, av att bedöma av många inlägg du har skrivit här på fs drar jag slutsatsen att du bara vill säga emot massa påståenden utan att veta alls vad du pratar om, gå ut på en gata i harlem med en svastika på din t-shirt och säg att du är från indien. Dom kommer säga "aha dåsa, men det är lungt då" Vakna!
Jag tror inte att Fotosidans forum är rätt ställe att skriva på om man enbart förväntar sig medhåll. Du kanske skulle vända dig någon annanstans om det är det du vill ha?
I övrigt kan jag konstatera att med din raljanta inställning är det knappast meningsfullt att ens försöka föra en diskussion. Den typen av nivå är jag inte det minsta intresserad av.
Förväntar mig inte det minsta medhåll på nåt forum, men när en person absolut inte har minsta lilla verklighetsuppfattning så är det också en nivå där jag inte heller vill befinna mig i, jag är född i Iran och vi lärde oss som 5-6 åringar vad svastikan var i förskolan, men om du verkligen inte kan förstå att svastikan är en symbol som av majoriteten av världens befolkning anser vara "ont" så är det synd.
Hur min verklighetsuppfattning ser ut har du rimligen inte någon större inblick i. Du har uppenbarligen en uppfattning baserad på några foruminlägg, men att jämställa det med fakta ser jag som ganska magstarkt.
Du vill uppenbarligen göra en betydligt mer komplex fråga till att svastikan alltid är en symbol för nazism. Det är helt enkelt inte sant. Svepande uttalanden om majoriteten skulle jag nog hålla mig ifrån i det här sammanhanget. Vet du vad t ex vad alla indier och kineser anser? De utgör uppåt 40% av jordens befolkning. Jag kan inte säga att jag har svar på den frågan, och jag tror faktiskt inte att du har något vederhäftigt sådant heller.
Ehm jag visste vad svastika var innan du var född, av att bedöma av många inlägg du har skrivit här på fs drar jag slutsatsen att du bara vill säga emot massa påståenden utan att veta alls vad du pratar om, gå ut på en gata i harlem med en svastika på din t-shirt och säg att du är från indien. Dom kommer säga "aha dåsa, men det är lungt då" Vakna!
om du verkligen inte kan förstå att svastikan är en symbol som av majoriteten av världens befolkning anser vara "ont" så är det synd.
Det skulle jag nog gärna vlija ha lite uppbackning på. I vilka delar av världen ses en svastika som en "ond" symbol, i vilka delar ses den som "neutralt" och i vilka delar ses den som "god"?
Tyvärr har jag ingen källa på det här, men jag chansar vilt bara.