Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Systemkamerors olika slutarljud

Produkter
(logga in för att koppla)
Klockren tråd!

För en som normalt hänger på forum som sporthoj.com, enduromx.com känns inte i tråden speciellt unik, men att jag skulle hitta den på ett fotoforum trodde jag inte.
Du får hjälpa till att lyfta tråden =D hänger mycket på sporthoj.com själv "R-1000" och för att tråden inte ska forsätta gå mot OT så låter min d5100 typ "klippklaff" =D

Senast ändrad:
Då vet man varför det fanns killar med rakade huvuden o grova kängor o gröna jackor med dessa symboler påklottrade, Dom var Goda samariter som bara skulle hjälpa tant över gatan.

Går det inte att göra en egen tråd om detta???
-----------------------------

För övrigt så tycker jag Hasselbladaren låter underbart, sen kan man dra ut på nöjet och vänta en sekund innan man släpper avtryckaren, då kommer luckslutaren och ger sitt eget tjoff..Mumma

Då vet man varför det fanns killar med rakade huvuden o grova kängor o gröna jackor med dessa symboler påklottrade, Dom var Goda samariter som bara skulle hjälpa tant över gatan.

Det är det här med att ta hänsyn till sammanhanget som verkar brista lite. Jag förstår ju att du är ironisk, men i det läget är tolkningen av symboliken förstås en annan än i videon som startade det hela.

Går det inte att göra en egen tråd om detta???

Det går, men förefaller dödfött. Att den inte kommer att leda någonstans är nämligen ganska uppenbart med tanke på vad som förevarit i den här. Vi kan lika gärna lägga ner med andra ord. Jag vill dock påpeka att jag inte har den totalt världsfrånvända syn som phool vill klistra på mig, bara för att jag anser att saker och ting inte är fullt så enkla som han vill göra dem.

Nu tycker jag att vi kan återgå till "min spegel slamrar högre och ballare än din"-diskussionen. ;)

Senast ändrad:
Men 'nya' ME Super'n låter väl rätt ballt ändå!? ;)

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk

Hallå Matti, helt ärligt så har jag inte packat upp den än =) Ska göra det ikväll tänkte jag, hämtade ut den för inte så längesen. Ska bli riktigt roligt att packa upp den och lyssna på den =) mvh

ANNONS
Götaplatsens Foto