Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Undervattensprylar

Produkter
(logga in för att koppla)

markusd

Aktiv medlem
Hej,

Jag gör för tillfället ett stort projektarbete under mitt sista år på gymnasiets Media- och kommunikationsprogram. En portfolio/bok är målet för slutprodukten.

En bildidé jag har är en eller några bilder tagna under vatten, på ett badhus får det i så fall bli. Problemet är att min 300D inte är så förtjust i vatten. Jag behöver alltså en påse eller liknande att stoppa den i, men det känns onödigt att kosta på mig något sådant för kanske två-tre bilder.

Frågan är alltså, är det någon som kan tänka sig att låna ut det jag behöver till mig, förslagsvis mot en summa pengar om det krävs? Jag bor i Hudiksvall (30 mil norr om Sthlm) och kan tänka mig att hämta det. Är du intresserad så kan vi höras närmre via telefon eller mail.

/Markus

ANNONS
Götaplatsens Foto