Jeppe
Aktiv medlem
Makten skrev:
Fotar du analogt utan kamera och objektiv?? Det skulle jag också vilja kunna!
Det trevliga på den digitala fronten är att det blir billigare ju mer man fotar;-)
Objektiven behöll jag, kamerahuset gjorde jag en försumbar förlust på





