Tackar så mkt för svaren.
Tråkigt att höra att det är segt.. på min dator går det snabbt, och även på tjejens. Så vet inte riktigt vad det kan bero på iom ja använder mig av Zenfolios egna plattform..
Jelu, tycker du det bygger så mkt på bredden, den är ju satt så att den automatiskt ska anpassa sig till den skärmen man sitter på, så på min 24":are på 1080p är de fortfarande stora fina bilder, men inget som är "utanför" och på min bärbaras lilla 14" med mkt lägre upplösning så anpassar bildstorleken å allt sig efter webbfönstret. Men har märkt att använder man sig av en senare Win Explorer så ser allt förjäkligt ut. Vilket är tråkigt.
16517. Tycket du det var svårläst? Fasiken jag som trodde ja fått till de hyffsat, men kan man fråga va du har för webbläsare? För på min föräldrars dator med näst nyaste explorer såg texterna ut som skit, och när jag öppnade upp samma sida fast i firefox så såg allt bra ut. Irriterande!
Casting, ingen enskild firma, men tänkt köra genom frilansfinans. Iom sidan inte är klar ännu och jag itne visat de för några kunder ännu så har jag inte riktigt skrivit klart det på ett bra sätt. Vet inte riktigt vad man ska skriva om man kör genom frilans finans. Tänkte kanke det var lättar att säga sånt över telefon eller framtida möten/intervjuer.
Glädjer mig iaf att ni gillade bilderna
MVH
Istvan