Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Var kortast leveranstid på Nikon D3?!

Produkter
(logga in för att koppla)

Danlo

Avslutat medlemskap
Jaja, jag vet att jag velat fram o tillbaka i över ett år, men känns det som om jag äntligen bestämt mig ;)

Var kan man beställa en D3 inom Sverige och få den så fort som möjligt? Var är kön kortast?

Hoppas nån har lite mer koll på sånt än jag :)

God fortsättning för Guds skull!

Hej,
jag skulle testa Mattssons foto i Lund. De har väldigt bra kontakter med Nikon och brukar ha saker i lager. Jag hittade min 300a där till bra pris utan att ha stått i kö så det kan vara värt ett försök.
Mvh, Oskar

www.mattssonsfoto.se

Såg att kameradoktorn ville ha 20% i handpenning.. det sätter dom verkligen i en sits om de inte kan leverera..

Fler tips...?

Danlo skrev:
Såg att kameradoktorn ville ha 20% i handpenning.. det sätter dom verkligen i en sits om de inte kan leverera..

Fler tips...?

Om du betalar 20% i handpenning får du en iPod hos kameradoktorn - såvitt jag märkte gick det utmärkt att beställa utan att betala handpenningen också.

De flesta NPS-medlemmarna har väl fått sina kameror vid det här laget, så nu är det väl vanliga dödliga som får sina allteftersom de skeppas ut till butikerna.
Jag skulle tro att det inte spelar någon jätteroll var man beställer, även om som sagt just Kameradoktorn och Nikon verkar tycka om varandra :)

Är du rädd att du ska hinna ändra dig om du inte får kameran tillräckligt snabbt? ;)

Haha, nej, jag har velat om jag ska köpa ett bakstycke för 170.000 eller en småbildskamera.. i höstas bestämde jag mig för en småbild och nu har jag bestämt mig för en Nikon :)

Ja, kanske viss rädsla för att jag ska ändra mig när jag redan beställt, vill därför ha den så fort som möjligt så jag slipper fundera på kameror mer och bara kan fundera på bild istället :)

Nästa investering blir ett 85/1:1,4 8-O

ANNONS
Götaplatsens Foto