Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vem har fått sin 30D och fr vilken butik

Produkter
(logga in för att koppla)

Tunis

Aktiv medlem
Startar ny tråd för oss som väntar på 30D. Sälv fick jag besked idag att det lär dröja till början av April innan jag får min, först var det d 15/3 som gällde. Har någon fått än?

Ser fram emot att få se bilder tagna med 30D. Hoppas ni har tid till att lägga ut något, ni som fått kameran.

//Karin

Så det går snabbt om man köper den i Falun, då ska jag kanske åka dit upp å beställa en =)

Fick min i fredags från Expert i Vimmerby

Jag är riktigt nöjd, jämföra denna med min gammla 300d går inte, allt är bättre. 30d är en riktigt robust kamera med känsla av kvalité.
har fotat ca 400 bilder nu och är mkt nöjd !!!

Jag beställde en 30D idag från fotomarknaden.com så den lär väl dyka upp i veckan hoppas jag. Såg även att Fotokungen hade på lager, dock endast med 18-55. Så visst finns den att tillgå på en del ställen utan att stå i kö ;-)

Mv. Conny

ANNONS
Götaplatsens Foto