Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)

PelleAbelson

Aktiv medlem
Den här används varje dag. Man står alldeles intill och väntar på att han ska dra i snöret som skjuter av ett skott och man vet att det kommer låta högt, ändå hoppar man till... det låter väldigt högt.. Var är vi?
 

Bilagor

reboot81

Aktiv medlem
Ok, den var för svår. Bilderna visar Hirtshals med hamn respektive fyr på Danmarks väskkust.
Ser fram emot nästa platsgåta - först till kvarn.
 

fotok

Aktiv medlem
Dags att lägga ner denna tråd?

Om någon vill ha ledtrådar kan jag lämna såna.
Annars tycker jag att tråden verkar så kall att det är dags för adm att lägga ner den.
/Bo
 

holycrap

Aktiv medlem
Om någon vill ha ledtrådar kan jag lämna såna.
Annars tycker jag att tråden verkar så kall att det är dags för adm att lägga ner den.
/Bo
Det tycker jag absolut inte! Visserligen är mitt deltagande minimalt sett till trådens omfattning men jag uppskattar den ändå.

Jag gissar helt vilt på Rättvik! Om det är fel och ingen kan svaret kan vi väl lämna öppet för nästa person som vill bidra.

/P

Edit: Inser att den gissningen var lite väl vild kanske. Men Rättvik ligger i alla fall nära vatten!
 

fotok

Aktiv medlem
Det tycker jag absolut inte! Visserligen är mitt deltagande minimalt sett till trådens omfattning men jag uppskattar den ändå.

Jag gissar helt vilt på Rättvik! Om det är fel och ingen kan svaret kan vi väl lämna öppet för nästa person som vill bidra.

/P

Edit: Inser att den gissningen var lite väl vild kanske. Men Rättvik ligger i alla fall nära vatten!
Hej igen,
Rättvik var inte Rätt denna gång.
En ledtråd finns i mitt senaste inlägg.
En annan är att bilden inte är en flygbild, utan en toppbild.-
"Å re e en ganska så hög topp!"
/Bo
 
ANNONS