Annons

Viskningsassociationsfotomaraton!

Produkter
(logga in för att koppla)

Picture

Aktiv medlem
Tes skrev:
men du hade då lyckats peta in min tid på en dag jag tagit tillfällig semester
Är det bra eller dåligt? Jag tror att jag var rätt noggrann då jag kollade igenom vilka dagar som ni inte kunde vara med. Dator löser sig nog.

:)

Anders - kul att du gillar idén! Det ska bli kul att komma hem idag och se vad det är för bild som Tommy åstadkommit! Nu har du ju förresten några extradagar på dig att få till något, så jag är säker på att du lyckas!
 

Tes

Aktiv medlem
Re: Vi är igång

WFS) (Graylingman skrev:
Hej,
Kan meddela att Tommy var snabb! Jag har redan fått bilden av honom, och grunnandet är i full gång. Får se var jag landar. Kul idé det här!
//Anders
Wah! :0
Bara två kvar innan mig, bara två kvar...*adrenalinet stiger*!

Hans: Det var bra! Du vet jag åker morgon och kommer hem kväll...har nästan aldrig en lugn stund nuförtiden så jag är så nöjd så! Sen ska jag bara slåss med Pärs dator innan jag får igång det men det löser dig (han är ju inte hemma och kan sätta mig på plats menar jag! ;) )
 

Windy

Aktiv medlem
regelfråga

Funderar på en sak. Måste bilden vara tagen just under de dagarna, i mitt fall 10-12 mars?
Jag som fotar en hel del kan ju faktiskt ha en bild i gömmorna redan.

Bara en fundering.
 

Picture

Aktiv medlem
Hmmm... tanken var nog att man ska ta en ny bild och inte välja bland de som man redan tagit. Det blir ju en större utmaning att associera och ta nya bilder än att välja bland gamla. Sedan kan förstås egna gamla bilder vara en idéhjälp när du ska ta en ny bild. Kanske har du gjort något tidigare som du kan göra om nu, fast på ett annat sätt?

Hinner du inte ta en ny bild så får du förstås använda en gammal om du vill.

Lycka till!
 

Picture

Aktiv medlem
En av Anders idéer har mognat färdigt och skörden blev oväntad (jag har precis sett resultatet). Det är redan helt omöjligt att lista ut hur bilden som startade maran såg ut...

Kul!
 

Tes

Aktiv medlem
Tyst på dig! ;)
Jag hade mardrömmar om den här maran i går natt! Drömde att jag fick min bild minst en vecka för tidigt och jag kunde inte på något sätt fundera ut hur jag skulle bära mig med min bild - ta den innan precis som alla andra och skicka trots att jag inte hade tid eller ens kunde klura ut motivet på den jag fick, eller vänta ut tills min tid verkligen var och riskera att folk efter mig blev sura!!

Ja jag vet...jag har nog lite mycket i huvudet ibland! =)
 

Robz

Avslutat medlemskap
Ska försöka vara så snäll det går, näe det klart jag inte vill att hon skall få mardrömmar
 

Picture

Aktiv medlem
Klockan 15.24 idag trillade Roberts bidrag in i min mailbox...

Vilken suverän association Robert! Humor! :)

Nu du, Therese...
 

Picture

Aktiv medlem
*skvalmusik*

Pling-plong... Ett internt meddelande från WFS kundtjänst. Den borttappade adressen har skickats till den som efterlyste den. Jag upprepar: den borttappade adressen har skickats till den som efterlyste den. Meddela mig om den inte kom fram.

*sprak*

*skvalmusiken fortsätter*
 

Picture

Aktiv medlem
Therese har skickat in sin bild till mig... det är kul det här! Linas tur - det ska bli roligt att se vad du kan göra av Therese bild!
 

Windy

Aktiv medlem
tur att det bara är en vecka kvar nu. Fast lite nervigt är det ju, att avsluta känns ju rätt kravfyllt... :S
Fast några idéer hoppas jag att jag får ändå.
/L.
 

Picture

Aktiv medlem
Ja, det börjar dra ihop sig... snart dags att knyta ihop säcken och presentera bilderna. Den senaste fick jag igår, från Lina!

Lina - det var en häftig bild! Gillar kompositionen och tanken!

Bara Calle och Linda kvar nu då! :)
 

Tes

Aktiv medlem
WFS) (Picture skrev:
*skvalmusik*

Pling-plong... Ett internt meddelande från WFS kundtjänst. Den borttappade adressen har skickats till den som efterlyste den. Jag upprepar: den borttappade adressen har skickats till den som efterlyste den. Meddela mig om den inte kom fram.

*sprak*

*skvalmusiken fortsätter*
*asg* Jorrå...och du fick tydligen bilden också! Däremot har inte jag fått några meddelande om att tråden växt...som vanligt!
 

Picture

Aktiv medlem
Calle - har du skickat vidare någon bild till mig och Linda? Jag har inte fått någon och din sista dag var ju den 10:e? Eftersom Linda inte har hojtat till om att hon saknar en bild från dig, så gissar jag att du bara missat att skicka den till wfs@telia.com . Är det så kan du väl skicka din bild till mig med en kort förklaring om hur du har associerat.
 

Windy

Aktiv medlem
Klar!
Nu väntar jag med spänning på att få se allihop. *lägg ut, lägg ut, lägg ut*

Det här var roligt, men jag blev helt nollställd när jag fick Calles bild. Det var ingenting av det jag hade som tänkbara miljöer som funkade. Det var inte ens i närheten...
 

Picture

Aktiv medlem
Jag hoppas hinna lägga ut bilderna och texterna om hur ni associerat senare under dagen eller i kväll.

Jag håller med dig, Linda - det har varit jättekul! Vad tycker ni andra som har varit med? Är det här något ni vill göra fler gånger?
 
ANNONS