Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Viskningsassociationsfotomaraton!

Produkter
(logga in för att koppla)

Tes

Aktiv medlem
Fel tid för mig ser jag eftersom jag bara är uppe på helgerna.
Har inte Torsby Fotoklubb någon hemsida? Olle? Har du inte byggt nån hemsida till dem än!? ;)
 

Bulla

Aktiv medlem
Tes skrev:
Fel tid för mig ser jag eftersom jag bara är uppe på helgerna.
Har inte Torsby Fotoklubb någon hemsida? Olle? Har du inte byggt nån hemsida till dem än!? ;)
Men efetrsom du (väl?) är medlem i Torsby Fotoklubb så kan du ju gå på lördagen =)

Hemsida? Jo jag har ju bara fritid. Den gör jag på ett nafs ;)
 

Tes

Aktiv medlem
Bulla skrev:
Men efetrsom du (väl?) är medlem i Torsby Fotoklubb så kan du ju gå på lördagen =)
Eh, nä det är jag faktiskt inte...tyvärr. Det blev så mycket med U-a:s och WFS så jag har liksom inte brytt mig om.


Hemsida? Jo jag har ju bara fritid. Den gör jag på ett nafs ;)
Precis! =) Jag menar det. Rätt inställning har du iallafall! ;)
 

Bulla

Aktiv medlem
Tes skrev:
Eh, nä det är jag faktiskt inte...tyvärr. Det blev så mycket med U-a:s och WFS så jag har liksom inte brytt mig om.
Det är aldrig försent! Dessutom *Host* behöver vi *host* någon som kan fixa en hem- eh... hemsida...
 

Tes

Aktiv medlem
Bulla skrev:
Det är aldrig försent! Dessutom *Host* behöver vi *host* någon som kan fixa en hem- eh... hemsida...
Nu tog det väl en helt annan vändning här va? He he...ja ja...jag återkommer när jag byggt färdigt min. Håller på för fullt med css och xhtml just nu och det är ett enda virrvarr i skallen så jag får nog avvakta lite!

Men du kan ju börja så länge! =)
 

Tes

Aktiv medlem
Bulla skrev:
Allmänheten har möjlighet att se bilderna mellan 4:e och 7:e.

Så ni hinner både till Sahlströmsgården och Elmia! =)
Pär har skvallrat och säger att det nu även är öppet den 8/3 för allmänheten. Stämmer det eller var han bara på lyran? ;)
För isåfall är det ju läge kanske att ta en träff i Torsby för en gångs skull, för den som vill.
 

Bulla

Aktiv medlem
Tes skrev:
Pär har skvallrat och säger att det nu även är öppet den 8/3 för allmänheten. Stämmer det eller var han bara på lyran? ;)
För isåfall är det ju läge kanske att ta en träff i Torsby för en gångs skull, för den som vill.
Det stämmer bra. Vi har ändrat så det är även öppet lördag 10-16.
 

Picture

Aktiv medlem
Vi kanske ska lägga upp detta som en ny tråd? Någon som ordnar det? Risken är stor att många missar en eventuell Torsbyträff när informationen ligger i den här gamla fotomaratråden.

Jag är inte säker på om jag kan komma, men jag ska kolla upp det.
 

Tes

Aktiv medlem
WFS) (Picture skrev:
Inte ens du kör så fort att du hinner dit! :)
Klart jag gör! =) Då är jag ju nästan vaken också vid den tiden, och så har jag ju startplattan i Torsby då dessutom så det löser sig ska du se.
 

Bulla

Aktiv medlem
Tes skrev:
Klart jag gör! =) Då är jag ju nästan vaken också vid den tiden, och så har jag ju startplattan i Torsby då dessutom så det löser sig ska du se.
Haha. Läs först vad du skrivit... Eller menar du 2007?
 

Tes

Aktiv medlem
murdoc skrev:
Jag har sett Therese köra bil och om det är nån som kan hinna till 8/3 så är det hon.. =D
Ha ha! Ja, ja...jag låg ju inom lagens gränser så det flöt lugnt och försiktigt. Sen kan väl inte jag rå för att ni åkte japansk piratkopia! ;)
Tyst nu...annars kanske ingen törs samåka med mig i fortsättningen och jag kör så hemskt försiktigt och snällt så det vore tråkigt om folk får nån annan uppfattning!

Apropå den här trådens start förövrigt: tror inte att jag kommenterat det men det var väldigt trevligt att se resultaten av maran!
Roligt att idéerna/bilderna blev så olika men ändå hängde samman.
 

Picture

Aktiv medlem
Kul med lite synpunkter på maran. Kanske finns det inte så mycket att säga om den egentligen, men jag hoppas att ni tyckte det var kul i alla fall.

Torsbyträffen skulle jag vilja komma på, men i så fall tar jag med mig grabben. Vi får se hur det blir - kommer jag så kommer jag. Men det är aldrig fel att se fotoutställningar.

I morgon kommer förresten mitt nya Canon 100/2,8 macro. Äntligen!!! Jag kommer att ligga och smeka det hela kvällen... :)
 
ANNONS