BengtsBilder
131 bloggar har det blivit
med mest bilder. Tänker nog fortsätta med det. En och annan tanke kan det nog bli också.
Idag har jag varit på träff i MGFK och tittat på bilder med temat Musik. Många bra tolkningar jag hade dock inte med något eget bidrag. Till nästa termin hade jag tänkt att vi skulle försöka få fler föreläsare till klubben
de jag har kontaktat hittils har dock tackat nej. Vi kan ju inte lämna något jättebidrag som ersättning och det spelar säkert in.
Vi sliter vidare med frågan, förutom fotografer vill vi gärna ha besök av PS-specialister, gallerister, eller andra intressanta personer.
Någon som har tips på intressanta föreläsare får gäran maila mig.
Ha en bra kväll.

Svår väg att gå till bänken
129: Arkitektur mm

- tak
- ställning

- samarbete
127 My day
today was great and special. I spent all day with my family, had some phone calls from other relatives and just enjoyed life.
The packages contained a beautiful pin to hold my ties in place, chocolate cupcakes made by my daughters and a very nice sweater that my wife made. I won't be cold this winter.
It's wool and alpacka!


