Naturbilder dominerar på min blogg men ibland visar jag något annat. Prioriterar bild framför text, bloggen är som en motor för mitt fotograferande.
Chanslös master
Jag har deltagit i båda omgångarna av fotosidan master, det är spännande och man väntar på numret där resultatet ska redovisas. Tyvärr har mina bilder inte fallit domarna i smaken och självklart tittar jag på dom vinnande bilderna men det är inte den typen av naturbilder som jag bidragit med. Bilden i detta inlägg är inget av mina tävlingsbidrag.
Publicerad 2022-01-21 16:50 |
Läst 4059 ggr



Sten
Tack för dom orden Sten, kul att du gillar bilderna.
/Gunnar S
Tack Gunnar, intressant att läsa din kommentar men visst är det så att man inte talar samma "språk" i tävlingar och i mitt fall är mitt "språk" annorlunda. Därmed har jag redan avslutat mitt fortsatta tävlande i tävlingen för denna gång.