Tack så mycket Margareta, visst är det så att naturen går till vila. Den behöver väl precis som vi andra "ta igen" sig lite ibland för att sedan återkomma.
Jag missade din bild häromdagen. Det var synd, för den är helt i min smak med sin minimalism och sin hyllning till vad man skulle kunna kalla förfallets skönhet. Dessutom verkar vi båda gilla höstlöv...
/Sven
Tack Sven, ibland är det svårt att hinna med alla bilder och då försvinner det lätt från flödet. Man kan inte hinna med allt liksom och jag håller med dig om att vi verkar gilla löv. Jag tycker om dom där små färgklickarna som dom ger i naturen. Jag försöker även se detaljerna som man annars lätt missar, allt i naturen är vackert för mig på ett eller annat sätt.
Visst packar det ihop så sant...
Hälsningar Halina
Tack Halina kul att du gillar bilden.
MvH
Johnny
Stort tack Johnny.
Tack så mycket Stefan.
Dramatik i naturen - uha uha.
Godt set.
Mvh. Erik.
Tack Erik.
Naturen går till vila.
Tack så mycket Margareta, visst är det så att naturen går till vila. Den behöver väl precis som vi andra "ta igen" sig lite ibland för att sedan återkomma.
/Sven
Tack Sven, ibland är det svårt att hinna med alla bilder och då försvinner det lätt från flödet. Man kan inte hinna med allt liksom och jag håller med dig om att vi verkar gilla löv. Jag tycker om dom där små färgklickarna som dom ger i naturen. Jag försöker även se detaljerna som man annars lätt missar, allt i naturen är vackert för mig på ett eller annat sätt.