Naturbilder

Naturbilder dominerar på min blogg men ibland visar jag något annat. Prioriterar bild framför text, bloggen är som en motor för mitt fotograferande.

Osynlig

Visst känner man sig lite osynlig ibland, det är ganska skönt tycker jag. Eller inte, det är svårt att veta vilket alternativ som är det bästa. Men jag föredrar att vara den som inte syns så mycket, jag är nog ganska alldaglig men man har alla sina dagar.

Publicerad 2026-01-23 16:12 | Läst 716 ggr 2 Kommentera

Sista hoppet

Hoppet är det sista som överger oss sägs det, men någonstans finns det sista hoppet även om det håller sig på avstånd mitt i allt.

Publicerad 2025-12-06 13:08 | Läst 1129 ggr 14 Kommentera

Shalom i dimman

En bild från en förmiddagspromenad tidigare i år, dimman låg tjock över staden här en bild från hamnen. Båten Shalom ligger förtöjd vid kajen omsluten av dimman.

Publicerad 2025-09-25 21:06 | Läst 1410 ggr 3 Kommentera

Fånga stunden

En stund någonstans på en plats i naturen, för mig spelar det inte så stor roll var bara det är natur så blir jag glad.

Publicerad 2025-04-16 16:43 | Läst 6303 ggr 9 Kommentera

Delad värld

Jordklotet är ju runt men ändå uppdelat och mer delas det upp. Kanske tur att man inte vet hur det slutar man kan inget göra mer än att vara i dimman av allt.

Publicerad 2025-03-16 09:20 | Läst 3059 ggr 7 Kommentera
1 2 3 Nästa