Det är så fint med dimma och du har gjort en enkel men vacker bild som verkligen andas höst. Livbojen lyser upp väldigt bra och blir en fin kontrast mot det mer softa.
Hälsningar, Bjarne
Tack så mycket Bjarne, det är ju egentligen en enkel bild där dimman gjort det mesta av jobbet. Men det är spännande att fotografera i dimman men inte alltid lätt att hitta motiven då.
HaD/Gunte..
Tack så mycket Gunte, det är Ernemar.
Mvh. Erik.
Så sant Erik, hundar är riktigt smarta. Tack för din kommentar!
Hälsningar, Bjarne
Tack så mycket Bjarne, det är ju egentligen en enkel bild där dimman gjort det mesta av jobbet. Men det är spännande att fotografera i dimman men inte alltid lätt att hitta motiven då.
Tack så mycket Stefan, ibland blir det lite lek för att få ihop det.