Hej Morgan.
Det är en bra idé att hålla utkik efter skuggor.
Här har du både fångat skuggorna och ett bra motiv att visa dem på – mycket uppskattat.
Med många vänliga hälsningar från Erik.
Ett fint skuggspel du fångat. Jag är dålig på att se den här typen av motiv men tycker alltid att det är en aha-upplevelse när jag ser andras bilder med fina skuggor.
Hälsningar Lena
Tack så mycket Peter och det roliga med motivet är att det var precis utanför dörren.
Ja så kan det gå! Plötsligt släpper hemmablindheten... :-)
Det är en bra idé att hålla utkik efter skuggor.
Här har du både fångat skuggorna och ett bra motiv att visa dem på – mycket uppskattat.
Med många vänliga hälsningar från Erik.
Tack så mycket Erik, jag försöker att hitta motiv hela tiden kanske är det en liten "skada" att leta bilder. -Kul att du tycker om bilden.
HaD/Gunte..
Tack så mycket Gunte.
Hälsningar Lena
Tack så mycket Lena, ibland är bilderna närmare än man tror.
Hälsningar, Bjarne
Tack så mycket för kommentaren Bjarne.