Naturbilder dominerar på min blogg men ibland visar jag något annat. Prioriterar bild framför text, bloggen är som en motor för mitt fotograferande.

Fånga stunden

En stund någonstans på en plats i naturen, för mig spelar det inte så stor roll var bara det är natur så blir jag glad.

Publicerad 2025-04-16 16:43 | Läst 6301 ggr
alf109 2025-04-16 17:20
Stämningsfull bild!
/Affe
Svar från mojje 2025-04-17 07:13

Tack så mycket!
pdahlen 2025-04-16 17:23
Det blev riktigt vackert
Svar från mojje 2025-04-17 07:13

Tack så mycket kul att bilden gillas.
sveka 2025-04-16 18:33
Vackert och drömskt.
Hälsningar Sven
Svar från mojje 2025-04-17 07:14

Tack för kommentaren Sven.
Lena Holm 2025-04-16 20:01
Här var det riktigt vacker natur som du lyckats fånga på bild.
Hälsningar Lena
Svar från mojje 2025-04-17 07:14

Tack Lena, dimma kan skapa lite magi.
Iwa 2025-04-17 06:17
Fin bild! Rofylld.
Svar från mojje 2025-04-17 07:15

Tack Per kul att du gillar bilden.
Tomasz 2025-04-17 08:26
Ja, här var det stillsamt. En skön känsla, en bra bild!

/Thomas
Svar från mojje 2025-04-17 10:03

Tack så mycket Thomas.
gunte 2025-04-17 09:14
Mycket snyggt fotat, en klassisk triangelkomposition..
HaD/Gunte..
Svar från mojje 2025-04-17 10:04

Tackar för det Gunte.
Johan Pihl 2025-04-17 11:34
Väldigt fin bild, som känns lugn och rogivande!
Svar från mojje 2025-04-17 12:30

Tack så mycket Johan kul att du gillar bilden.
Bjarne 2025-04-20 09:15
Vilken härlig dimma och perfekt triangelkomposition mellan vassen, gässen och holmen. En lugn och skön bild!
Hälsningar, Bjarne
Svar från mojje 2025-04-20 11:21

Tack så mycket Bjarne, ja jag hade tur med gässen som simmade in i kompositionen också.