Naturbilder dominerar på min blogg men ibland visar jag något annat. Prioriterar bild framför text, bloggen är som en motor för mitt fotograferande.
Blomman på berget
På berghällen låg det en liten gul blomma som förmodligen ramlat av utav blåsten, det låg några till men jag försökte göra det lite minimalistiskt och fokuserade på endast denna. Som den är på bilden låg den också på berghällen, jag tycker det blev lite vackert och den påminner om bilden jag la upp för lite sen på kronbladet från en nyponblomma.
Publicerad 2025-07-20 14:30 |
Läst 3947 ggr



Jag har sagt det förut – du har ögonen med dig.
Minimalistisk – jag gillar det.
Med många vänliga hälsningar från Erik.
Stort tack Erik för din kommentar.