Naturbilder dominerar på min blogg men ibland visar jag något annat. Prioriterar bild framför text, bloggen är som en motor för mitt fotograferande.
Osynlig
Visst känner man sig lite osynlig ibland, det är ganska skönt tycker jag. Eller inte, det är svårt att veta vilket alternativ som är det bästa. Men jag föredrar att vara den som inte syns så mycket, jag är nog ganska alldaglig men man har alla sina dagar.
Publicerad 2026-01-23 16:12 |
Läst 717 ggr



Hälsningar Bjarne
Tack så mycket för din kommentar Bjarne, jag zoomade in ganska mycket här då kranarna var en bit bort. Men det blev lite roligt när dom försvann uppåt i dimman.
Tack för din kommentar Stefan, man ska vara det som känns bäst.