Hej Morgan.
Det är fint och vackert med snö på träden och ute i naturen – älskar det. Nu får vi snöstorm i stora delar av Danmark, inklusive här i Roskilde. Jag väntar till imorgon för att se om jag kan ta några bilder utanför fönstren.
Med många vänliga hälsningar från Erik.
Du sitter väl inte inne nu, Morgan, när det är så mycket fin snö? :) Jo, jag vet att det blåser kallt vid ostkusten och det är inte skönt. Det här är däremot en skön bild. Mycket snyggt med snön på grenarna, men också att du kombinerat ett dominerande träd med mycket grena och skogen bakom med mer raka stammar.
Hälsningar Bjarne
Tack så mycket Bjarne, jag sitter inte inne men det blir inte mycket bilder denna årstid. Men om ett par veckor räknar jag med att komma igång lite mer.
Det är fint och vackert med snö på träden och ute i naturen – älskar det. Nu får vi snöstorm i stora delar av Danmark, inklusive här i Roskilde. Jag väntar till imorgon för att se om jag kan ta några bilder utanför fönstren.
Med många vänliga hälsningar från Erik.
Tack så mycket för din kommentar Erik, jag vill helst inte ha mera snö nu men vintern är lång.
Hälsningar Lena
Tack så mycket Lena, hoppas att du lyckat ta några vintermotiv.
Tack så mycket Stefan, bilden är i sitt ursprung RAW format. Sparsamt framjobbad i framkallning.
Hälsningar Bjarne
Tack så mycket Bjarne, jag sitter inte inne men det blir inte mycket bilder denna årstid. Men om ett par veckor räknar jag med att komma igång lite mer.
Stefan
Tack så mycket Stefan, kul att du gillar bilden.