Naturbilder dominerar på min blogg men ibland visar jag något annat. Prioriterar bild framför text, bloggen är som en motor för mitt fotograferande.
Att byta skepnad
Jag vet inte riktigt vad som menas med det egentligen, att byta skepnad alltså. Men jag återvänder ofta till den här gamla fabriken och varje gång försöker jag skapa nya bilder av den, på något sätt försöker jag få liv i den gamla byggnaden med hjälp av mina bilder. När jag tog den här bilden försökte jag fånga själen av byggnaden, kanske en skepnad visade sig som en slags uppenbarelse.
Publicerad 2023-03-11 18:28 |
Läst 6419 ggr



Tack så mycket Peter, kul att du gillar bilden.
/Ulla
Tack Ulla, roligt att du tycker om bilden. Byggnaden fick ju absolut en annan karaktär.
Hälsningar Sven
Stort tack för din kommentar Sven, utförlig och givande sådan.
HaD/Gunte..
Tack Gunte, ja jag tycker också att bilden blev lyckad den blev lite annorlunda.
Att få den där solen att skina mot en mörk himmel, då är man nöjd.
Ing-Marie
Tack så mycket Ing-Marie, kul att du gillar bilden.
Tack så mycket Stefan, jag var vid denna plats igår och tog lite bilder igen.