Ute på sjön låg det mängders med isbitar, jag tycker på något sätt att bilden blev annorlunda och att det var ett spännande mönster.
Tack så mycket Lars och kul att du gillar bilden.
Tack Stefan, ja lite Perstorp kanske bilden liknar.