En stund någonstans på en plats i naturen, för mig spelar det inte så stor roll var bara det är natur så blir jag glad.
/Affe
Tack så mycket!
Tack så mycket kul att bilden gillas.
Hälsningar Sven
Tack för kommentaren Sven.
Hälsningar Lena
Tack Lena, dimma kan skapa lite magi.
Tack Per kul att du gillar bilden.
/Thomas
Tack så mycket Thomas.
HaD/Gunte..
Tackar för det Gunte.
Tack så mycket Johan kul att du gillar bilden.
Hälsningar, Bjarne
Tack så mycket Bjarne, ja jag hade tur med gässen som simmade in i kompositionen också.