Hej Morgan.
Ja jubii - på fredag måste jag vara uppe sent och få godis och läsk :-)
Det är ett vackert höstfoto - gillar.
Med många vänliga hälsningar från Erik.
Du har helt rätt i det. Bilden andas lugn. Lite symbolisk med det ljusare partiet längre bort. Är säkert ett skönt ställe att besöka.
Hälsningar, Bjarne
Tack så mycket Bjarne, jag har varit några gånger vid denna platsen och jag känner att den har mycket mer att ge i bildväg. Jag ska återkomma hit några tillfällen nu under hösten.
Kan tro att man måste hålla igång lite rutiner trots allt även att "måstena" minskar som pensionär. Vi hoppas på en trevlig helg som kommer snart.
Ja jubii - på fredag måste jag vara uppe sent och få godis och läsk :-)
Det är ett vackert höstfoto - gillar.
Med många vänliga hälsningar från Erik.
Ja alltid skönt att kunna vara upp lite längre, men ta det lugnt med läsken. Tack för din kommentar Erik.
Hälsningar, Bjarne
Tack så mycket Bjarne, jag har varit några gånger vid denna platsen och jag känner att den har mycket mer att ge i bildväg. Jag ska återkomma hit några tillfällen nu under hösten.