Naturbilder dominerar på min blogg men ibland visar jag något annat. Prioriterar bild framför text, bloggen är som en motor för mitt fotograferande.

Helgen närmar sig

Ibland känns det lite mörkt och motigt men trots allt så går tiden framåt snart är helgen här igen.

Publicerad 2024-09-26 17:50 | Läst 3937 ggr
DanneWest 2024-09-26 18:15
Det blir alltid skönt med helg! Jag är ju pensionär men håller lite på vardagar och helg fortfarande det känns bra!
Svar från mojje 2024-09-26 18:25

Kan tro att man måste hålla igång lite rutiner trots allt även att "måstena" minskar som pensionär. Vi hoppas på en trevlig helg som kommer snart.
Erik Madsen 2024-09-26 19:34
Hej Morgan.
Ja jubii - på fredag ​​måste jag vara uppe sent och få godis och läsk :-)
Det är ett vackert höstfoto - gillar.
Med många vänliga hälsningar från Erik.
Svar från mojje 2024-09-28 09:08

Ja alltid skönt att kunna vara upp lite längre, men ta det lugnt med läsken. Tack för din kommentar Erik.
Bjarne 2024-09-27 09:17
Du har helt rätt i det. Bilden andas lugn. Lite symbolisk med det ljusare partiet längre bort. Är säkert ett skönt ställe att besöka.
Hälsningar, Bjarne
Svar från mojje 2024-09-28 09:10

Tack så mycket Bjarne, jag har varit några gånger vid denna platsen och jag känner att den har mycket mer att ge i bildväg. Jag ska återkomma hit några tillfällen nu under hösten.