Naturbilder dominerar på min blogg men ibland visar jag något annat. Prioriterar bild framför text, bloggen är som en motor för mitt fotograferande.

I väntan på båten

Den här bilden togs en höstdag och tidigare har det legat en båt intill här men den var upptagen nu. En vacker båtplats tycker jag som känns ombonad på något sätt, nu är det i princip bara vintern kvar sen kommer nog båten snart i igen.

Publicerad 2021-11-24 17:01 | Läst 3988 ggr
Erik Madsen 2021-11-24 20:55
Hej Morgan.
Fint stemnigsfuldt foto - gillas.
Mvh. Erik.
Svar från mojje 2021-11-25 21:10

Tack så mycket Erik, kul att du tycker om bilden.
Innocent Bystander 2021-11-25 17:17
Bilden gillas jättemycket!

//Stephen
Svar från mojje 2021-11-25 21:10

Tack för din kommentar Stephen, kul att du gillar bilden.