I väntan på båten

Den här bilden togs en höstdag och tidigare har det legat en båt intill här men den var upptagen nu. En vacker båtplats tycker jag som känns ombonad på något sätt, nu är det i princip bara vintern kvar sen kommer nog båten snart i igen.
Publicerad 2021-11-24 17:01 |
Läst 3988 ggr
Fint stemnigsfuldt foto - gillas.
Mvh. Erik.
Tack så mycket Erik, kul att du tycker om bilden.
//Stephen
Tack för din kommentar Stephen, kul att du gillar bilden.