Naturbilder dominerar på min blogg men ibland visar jag något annat. Prioriterar bild framför text, bloggen är som en motor för mitt fotograferande.
Rasat
Det är väl ungefär så man har det mestadels nu, det rasar överallt så kollapsen är väl bara ett faktum. Känns ledsamt för det mesta och inte kan man komma undan nyheterna heller som innehåller negativa saker, är det inte det ena så är det något annat och då oftast negativa rader. Men sommartid ser jag fram emot och i helgen blir det så.
Publicerad 2023-03-22 17:26 |
Läst 4981 ggr



Dit billede og din tekst passer perfekt sammen - gillas og er enig.
Med mange venlige hilsner fra Erik.
Tack så mycket Erik, roligt att du kommenterar.
Om ungdomen far illa och hamnar i depression på grund av "klimatångest" så är det massmedias fel.
Tack för din kommentar Peter, visst är det så det rapporteras sällan om det lilla som är bra.
Tack Stefan, hoppet är det sista som överger oss men ibland är det svårt att hålla upp hoppet om man säger så.
HaD/Gunte..
Ja entreprenörer behövs nog framöver, tack för din kommentar Gunte.
Hälsningar, Bjarne
Tack Bjarne, äntligen sommartid. Glöm inte ändra tiden på kameror också.