Naturbilder dominerar på min blogg men ibland visar jag något annat. Prioriterar bild framför text, bloggen är som en motor för mitt fotograferande.

Trädrangel

Där på höjden vid hygget stod den gamla tallen kvar om än ranglig men ändå charmig tycker jag.

Publicerad 2023-08-01 13:12 | Läst 3873 ggr
Vibybo 2023-08-01 14:52
Sjukdom och svält? nu skall cirkeln slutas. Så är tillvaron. Även uppe på toppen.
Svar från mojje 2023-08-02 10:28

Ja, toppen är väl kanske inte den bästa platsen alla gånger men snart tar någon annan över platsen. Tack för din kommentar Stefan.
gunte 2023-08-02 22:36
Kanske en släkting till Ben Rangel..Klarar nog inte nästa höststorm..
HaD/Gunte..
Svar från mojje 2023-08-03 09:53

Ja vi får se om det står kvar efter stormarna om det nu kommer någon sådan iofs. Tack för din kommentar Gunte.
TheInvisibleJackal 2023-08-09 09:23
Absolut en av skogens många karaktärer bland träden. De är tacksamma att spendera en tid tillsammans med.

Hälsningar Jörgen