Naturbilder dominerar på min blogg men ibland visar jag något annat. Prioriterar bild framför text, bloggen är som en motor för mitt fotograferande.
Vid kusten
Det var verkligen friska vindar igår men jag trodde nästan att det skulle bli värre. Jag tog mig ut till havet och fotograferade lite, det var väldigt lågt vatten. Jag fotograferade handhållet denna gång men det var inte heller så lätt i vinden. Nu blir det en tur till stugan för att se om det blåst ner eller sönder något.
Publicerad 2025-10-05 10:05 |
Läst 1036 ggr



Tack så mycket Margareta.
Tack Peter ja vattnet sjönk undan i stormen.
Tack så mycket Stefan, kul att du gillar bilden.
Hälsningar Lena
Tack så mycket Lena, fanns mycket med detta gröna.