Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
D300, stooora problem :(
- Trådstartare rallipics
- Start datum
t_m_jansson
Aktiv medlem
Låter som du har aktiverat "gaffing", kameran tar 3 bilder en korrekt exponerad , en under- och en överexponerad.
/ Micke
/ Micke
Ola Rockberg
Aktiv medlem
Det är gafflingen ... jag gjorde samma sak för ett tag sedan med min D300. Kom av misstag åt knappen som sitter bredvid gluggen ... kommer inte ihåg vad den heter. Det går att ta bort funktionen för gaffling i den knappen. Inga problem ... flukta bara i instruktionsboken.
ooopss hann inte .. nåja allt löste sig tydligen ... bra
ooopss hann inte .. nåja allt löste sig tydligen ... bra
Joel.S
Aktiv medlem
haha, så idiotiskt enkelttusen tack för svare, man kan lite på expertisen här på tofosidan, en stor finsk tumme upp!!!!
![]()
Jag minns första gången jag fick på det med. Var under en studioplåtning och hade ett helvete eftersom bara var 3e bild blev bra och fick inte av det. Letade igenom alla inställning för att senare komma hem och konstatera att det var Fn knappen
t_m_jansson
Aktiv medlem
Jag minns första gången jag fick på det med. Var under en studioplåtning och hade ett helvete eftersom bara var 3e bild blev bra och fick inte av det. Letade igenom alla inställning för att senare komma hem och konstatera att det var Fn knappen![]()
Kanske borde kallas Fan - knappen
Ola Rockberg
Aktiv medlem
Kanske borde kallas Fan - knappen![]()
Jag stod på starten på förra årets WC-tävling i puckel i Åre och svor ve och förbannelse när åkarna gav sig iväg den ena efter den andra och mina bilder blev under- och överexponerade och jag fattade noll ...!Som tur var kom jag ihåg hur man skulle nollställa alla inställningar, vilket jag gjorde och då funkade skiten.
I år fotade jag puckel-WC med en D700 se här:
http://rockberg.imagedesk.se/cldoc/9381.htm
http://rockberg.imagedesk.se/cldoc/9723.htm