Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fel? på nya bloggfunktionen "Skapa länk till större version automatiskt"
- Trådstartare eos30
- Start datum
eos30
Aktiv medlem
Tyvärr hjälpte det inte Christer, bildlänkningen blir fortfarande till bloggstorleken....
Och vill inte stressa dig ;-) men idag funkar inte "Min sida", hela högerkolumnen (bildkommentarer osv) är borta, och i händleselistan står det:
"Fatal error: Call to a member function on a non-object in /local1/fotosidan/cvs/communitylib/formatters/generic.php(1317) : eval()'d code on line 8"
Och vill inte stressa dig ;-) men idag funkar inte "Min sida", hela högerkolumnen (bildkommentarer osv) är borta, och i händleselistan står det:
"Fatal error: Call to a member function on a non-object in /local1/fotosidan/cvs/communitylib/formatters/generic.php(1317) : eval()'d code on line 8"
Walle
Aktiv medlem
Tyvärr hjälpte det inte Christer, bildlänkningen blir fortfarande till bloggstorleken....
Skulle tro att det är ett lokalt problem hos dig, jag har det inte med Google Chrome Plus (Chromium) på Vista. "Min sida" ser alldeles förträfflig ut
Skulle tro att det är ett lokalt problem hos dig, jag har det inte med Google Chrome Plus (Chromium) på Vista. "Min sida" ser alldeles förträfflig ut![]()
Nej det han ser är på servern - förorsakat av något viss händelse som du inte har i din lista, så alla ser det inte. Jag skall kika på't.
Men ang bloggen - för mig funkar det fint, och kikar jag i Jörgens blogg så nog förstoras bilderna även där vid klick?
Photosession
Aktiv medlem
Startsidan ser hemsk ut för min del. Allt på högersidan ligger nu längst ner på vänster sida.
Har också problem med att saker inte uppdateras på startsidan, såsom diskussioner, rescensioner och annonser.
Det senare problemet har jag nog haft i några dagar nu.
Får hoppas att det ligger hos fotosidan och att det kan åtgärdas.
Har också problem med att saker inte uppdateras på startsidan, såsom diskussioner, rescensioner och annonser.
Det senare problemet har jag nog haft i några dagar nu.
Får hoppas att det ligger hos fotosidan och att det kan åtgärdas.
Nu borde felen i "Min sida" vara borta
Ang att högerkolumnen halkat ner, det känner jag inte till. Jag kollade igenom nu med tre olika webbläsare. Vilken kör du?
I måndag/tisdags hade vi fel på förstasidan - då uppdaterades den inte, men det är fixat nu. Men du upplever alltså fortfarande att de inte ändras? Dubbelkolla det och återkom.Startsidan ser hemsk ut för min del. Allt på högersidan ligger nu längst ner på vänster sida.
Ang att högerkolumnen halkat ner, det känner jag inte till. Jag kollade igenom nu med tre olika webbläsare. Vilken kör du?
Photosession
Aktiv medlem
Använder mig av Firefox 3.5.4
Avaktiverade alla filter i Adblock gällande fotosidan och problemet kvarstår trots det att högerspalten halkar ner och lägger sig nere till vänster.
Gällande uppdateringen av vänster spalt med annonser och det så verkar det fungera.
Avaktiverade alla filter i Adblock gällande fotosidan och problemet kvarstår trots det att högerspalten halkar ner och lägger sig nere till vänster.
Gällande uppdateringen av vänster spalt med annonser och det så verkar det fungera.
Photosession
Aktiv medlem
Det var något som jag inte hade tänkt på men som fungerade alldeles utmärkt.
Tack för hjälpen.
Tack för hjälpen.
eos30
Aktiv medlem
Nej det han ser är på servern - förorsakat av något viss händelse som du inte har i din lista, så alla ser det inte. Jag skall kika på't.
Men ang bloggen - för mig funkar det fint, och kikar jag i Jörgens blogg så nog förstoras bilderna även där vid klick?
Japp, nu funkar det, båda sakerna, tack Christer
När du kikade i min blogg, så funkade det eftersom jag lagt in länkarna själv, den nya raden "Länka till URL" dök inte upp hos mig igår, men nu idag funkar den