Tony johansson
Aktiv medlem
Gillar den bilden, synd bara att det inte var minen bild av Våghuset
Plusmedlemskap kostar 379 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gillar den bilden, synd bara att det inte var minen bild av Våghuset
Tack Tony, alltid trevligt med trevliga kommentarer. Du kan förstås ta en egen bild av Våghuset (och klämma upp den på kylen osv). ;-)Gillar den bilden, synd bara att det inte var min.
Självklart, men nu har du ju "snott" kompositionenDu kan förstås ta en egen bild av Våghuset
Tack och bock Conny !Snyggt Tony, vad har du använt för papper? Något matt, olikt dig. Antar att det är A4 storlek om du inte har en väldigt stor kyl vill säga.
Fint, färgglatt och temat tycks vara resor, no?
Stämmer.temat tycks vara resor
Nästan rätt. Rätt svar är Japan, Japan och Japan.Först såg jag bara de tre bilderna till vänster och tänkte USA, Asien, Asien.
Rätt igen; Indien (överst) och Nepal under.de två bilderna till höger får mig att tänka bara Asien.
Ja, jag är väldigt nöjd med just detta porträtt. Hur tillkomsten av denna bilden blev till, har jag (något) utförligare beskrivet här.Jag gillar porträttet, hon ser stolt och glad ut.
Här en länk till den bilden. Kanske inte direkt uttömmande, men ändå.I vänsterkolumnen är kanske den översta en favorit
Det är detaljer ur en av Japans mest berömda trädgårdar. Nu är utskriften inte hela bilden (som i länken) och det beror på att bilden (i länken) är ett panorama och jag har inte något papper som går att skriva ut panoramor på.de två undre väcker min nyfikenhet mer.
Wohoo! Som gammal fan av Polaroid applåderar jag detta tilltag! Små direktutskrivna bilder som en utställninge eller installation!Refuserade Jul- & nyårsbilder. Leica Sofort. Gläder mig varje dag till frukost, lunch och middag.
Nu har jag tittat på dina bilder igen och följt en länk, ellert två.Stämmer.
Nästan rätt. Rätt svar är Japan, Japan och Japan.
Rätt igen; Indien (överst) och Nepal under.
Ja, jag är väldigt nöjd med just detta porträtt. Hur tillkomsten [...]