Annons

Är det jag som är efter?

Produkter
(logga in för att koppla)
Det är en ren rå lögn. Det är antagligen en 2-3 mpix sensor som de sen efteråt förstorar upp till 9.9mpix. Falsk marknadsföring så det skriker om det... (även om alla kameror med bayer filter gör typ samma sak).

Köp INTE!!!

(om man sen slår på den 4x digitala zoomen så skulle jag tro det blir kvalité lägre än de sämsta/första kameramobilerna)

Haha, jo, det finns en hel bunt med liknande kameror och jag har en kompis som föll för trycket och köpte en på 7 mpixel.. kan säga att de är totalt kassa på allt! Kvaliteten, brus, konstiga mönster, ja "you name it and it´s there"..

Så som andra säger, köp INTE!!

Har mejlat blocket ett flertal gånger om Canomatic också, men likt för.... kommer annonser upp med Canomatic..

// Jocke

ohls skrev:
Skulle vara kul och se en bild från den.
Som det så ofta påpekas så är det fotografen som tar bilden så det borde inte innebära några kvalitetsproblem så länge fotografen gör vad den skall.

EDIT: Det blev visst många så...

Tja, det säger väl allt?

Man ska INTE gå efter megapixlar...

Det är oftast linsen som gör bilden (och en vacker modell...)

/ Marcus

Karlsson skrev:
Som det så ofta påpekas så är det fotografen som tar bilden så det borde inte innebära några kvalitetsproblem så länge fotografen gör vad den skall.

EDIT: Det blev visst många så...

Fast om inte bilden som avbildas blir det som fotografen tog på är det svårt att använda kameran. ungefär som att ta en bild med söndrigt objektiv, och ändå skylla på en dålig fotograf om bilden blev kass

// Anders

ANNONS
Götaplatsens Foto