Annons

Alla nya bilder

Produkter
(logga in för att koppla)

Sushan

Avslutat medlemskap
Jag saknar funktionen för att kunna se alla nya bilder. Eftersom man bara får lägga in en bild i 'bildkritik' eller någon annan bildpool så missar man ju många spännande bilder, kommentarer och diskussioner runt bilder genom detta - och jag har fått betydligt lägre antal kommentarer sedan denna funktion försvann, vilket är trist eftersom feedback är en viktig del i utvecklingen som fotograf och bildskapare.

:: Susanne ::
 
Ja, du har nog rätt. Många bilder som går att kommentera visas alltså inte i listan. Men man kan väl söka via kategorilistan och få upp bildtyper man är intresserad av ändå?
 
Japp, som Jóhannes säger så är det bara att gå in på Bilder->Sök bilder->Sökformulär. Där är redan förvalt: Sortera efter: Publicerad (fallande).

Så om du inte fyller i något i något annat fält så får du upp alla publicerade bilder.
 
Fast det hade ju varit mycket enklare om funktionen fanns kvar, nu tycker jag att bildkritikpoolen svämmar över och fler och fler "mindre intressanta" bilder hamnar där, bilder som man inte skulle lagt i en kritikpool om folk kunde hitta ens bild genom att titta på "alla nya bilder".

Jag har nästan slutat att titta i den (såsom jag subjektivt upplever det) översvämmade bildkritik efter förändringen, blir mer och mer att jag istället söker efter bilder med mer än X antal kommentarer, sorterade slumpvis, för att hitta inspiration.
 
Sans skrev:
Jag saknar funktionen för att kunna se alla nya bilder. Eftersom man bara får lägga in en bild i 'bildkritik' eller någon annan bildpool så missar man ju många spännande bilder, kommentarer och diskussioner runt bilder genom detta - och jag har fått betydligt lägre antal kommentarer sedan denna funktion försvann, vilket är trist eftersom feedback är en viktig del i utvecklingen som fotograf och bildskapare.

:: Susanne ::

Jag vill också ha denna funktion.
 
ANNONS