Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Antal bilder för gratismedlemmar

Produkter
(logga in för att koppla)
Tack, David, för att du tagit dig tid. Jag förstår nu hur svårt det är att hålla ihop allt detta och balansgången med dess motstridiga och inte så sällan ologiska konsekvenser (- blev f ö varse ytterligare en idag, hur går "favoritbilder" ihop med blott tio högomsatta kritikbilder?) samtidigt som det finns ett lönsamhetskrav.

KG, roligt att höra om Aettes (och hennes systrars) vidare öden! Hoppas att det dyker upp något här så att du blir nöjd!

...
KG, roligt att höra om Aettes (och hennes systrars) vidare öden! Hoppas att det dyker upp något här så att du blir nöjd!

Jorå, det är nära nu, om du lovar att inte skvallra för David & Co så kanske jag blir betalmedlem snart oavsett vad de kommer fram till, var ska jag annars lägga ut mina kommande makroövningar!? Väntar på ett 1:1 makro som just nu är sorterat i Malmö för vidare transport till Hallstahammar...

Dessutom blev jag lite peppad av Fotosidans tidning som dök upp idag. Kul!

Tomasz, du betalade under 2006-2007, vad var det som gjorde att du betalade då men idag inte är betalande och förstår precis varför KG inte betalar idag?

Om du läser det här David, så har jag inte svar på frågan, men ett annat intressant besked:

Den nya poolen med Slussenbilder har fått mig att överväga ett betalmedlemskap igen, jag behöver mer plats att ladda upp bilder helt enkelt. Dessutom tycker jag att ni har gjort en riktig höjdare med artikeln om slakteribilderna, ert anseende har ökat hos mig.

Jag har någon gång yttrat missnöje med profilsidans utseende, och den har ni ju nyligen ändrat -till det sämre i mitt tycke. Men trots detta kanske jag börjar betala igen, tänk vilken effekt okända faktorer kan ha.

ANNONS
Götaplatsens Foto