Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Att handla i London?
- Trådstartare Lucanus
- Start datum
Crelle
Aktiv medlem
Butik
...ibutiken får duoftst en chans att klämma och känna på produkterna och hjäp med att välja rätt. Hoppas att några fortsätter att handla "fysiskt" så att kamerabutikerna kan fortsätta att finnas kvar...
Kan dock inte tipsa om ngn affär men det kommer säkert någon med ra tips!
Lycka Till och ha en fin sommar!
...ibutiken får duoftst en chans att klämma och känna på produkterna och hjäp med att välja rätt. Hoppas att några fortsätter att handla "fysiskt" så att kamerabutikerna kan fortsätta att finnas kvar...
Kan dock inte tipsa om ngn affär men det kommer säkert någon med ra tips!
Lycka Till och ha en fin sommar!
ErlandH
Aktiv medlem
Ja, givetvis vill man känna och titta på prylarna innan man handlar. Men det behöver man inte åka till London för.Lucanus skrev:
Men jag går gärna in i en butik med kunnig personal och känner på saker jag vill köpa, dessutom slipper man porto- och andra avgifter.
Och jag tror nog att du hittar det mesta till bättre priser inklusive frakt på nätet än du gör i någon fysisk butik i London.
Lucanus
Aktiv medlem
Nej, jag åker inte till London för att handla objektiv, men när jag ändå är där.............
Kan kolla om jag hittar nåt av det jag ändå SKA köpa snart.
Mina vänner sluta jämföra priser för min skull!!! Jag vill bara veta om någon vet en bra fotobutik i London!!!
//Tacksam för tips
Kan kolla om jag hittar nåt av det jag ändå SKA köpa snart.
Mina vänner sluta jämföra priser för min skull!!! Jag vill bara veta om någon vet en bra fotobutik i London!!!
//Tacksam för tips