Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Billigt 256MB Compact Flash

Produkter
(logga in för att koppla)
http://godmode.campus.luth.se/sok.php

Buggy listar ca 25 datoraffärsers priser. I sökfunktionen kan du exempelvis skriva "256 compact" så får du en lista där hamnar du under 500kr f.n. på ett 256 och 1030kr för ett 512. Datorbutiken säljer 1gb microdrives för under 1800kr. Alla priser är inkl moms. Hoppas det hjälpte!

Hyfsat billig microdrive

Innan jag begav mej ut på en fjortondagars tripp kompletterade jag med en extra microdrive från technikdirekt.de

http://www.technikdirekt.de/main/page.xp?SESSIONID=193248244240251227&DS=2&TS=DH1OCC6N&pageid={1EAF5A48-B83B-4AE6-B2F0-EE981F7BD42B}&type=focus&doctype=article&focus=320150&focuslayout=full2&focuslayout=full2&history=add

178 Euro, lite drygt 1600 spänn inklusive moms. Via USA kan det bli ännu billigare. Pröjsade 150 i frakt men då passade jag på att beställa lite annat som jag tyckte jag behövde samtidigt. Det tog 3-4 dagar att få hem grejorna.

OEM 512 MB COMPACT FLASH CARD

Vad är det för prestanda? Vågar man skaffa en sådan här eller är det bättre att satsa på ett dyrare märkeskort med känd prestanda och garantier?

På baksidan av webbhallens kort står det Toshiba. Vet inte om de är bra eller inte men har inte haft några problem alls hittils :)

/Patrik

Re: Hyfsat billig microdrive

KGS skrev:
Innan jag begav mej ut på en fjortondagars tripp kompletterade jag med en extra microdrive från technikdirekt.de

http://www.technikdirekt.de/main/page.xp?SESSIONID=193248244240251227&DS=2&TS=DH1OCC6N&pageid={1EAF5A48-B83B-4AE6-B2F0-EE981F7BD42B}&type=focus&doctype=article&focus=320150&focuslayout=full2&focuslayout=full2&history=add

178 Euro, lite drygt 1600 spänn inklusive moms. Via USA kan det bli ännu billigare. Pröjsade 150 i frakt men då passade jag på att beställa lite annat som jag tyckte jag behövde samtidigt. Det tog 3-4 dagar att få hem grejorna.

Eftersom jag tyckte att detta lät intressant så gick jag in på deras hemsida & kollade lite. Jag undrar dock hur man kan betala på annat sätt än med kreditkort?

Denna info hittade jag, kan man betala via postförskott eller hur tolkar jag detta?

It shall be optional for the customer to have ordered merchandise delivered c.o.d. or to pay the bill via bank transfer (only in the case of prepayment), direct debiting, bank debit transfer (we will be glad to send you relevant documents on request) or via credit card (only in connection with internet orders). TECHNIKdirekt.de reserves the right in individual cases to exclude certain modalities of payment or to make deliveries only on the basis of prepayment.

Larsa

jag kollade inte så noga... jag betalade med kort, men jag har för mej att det finns nåt slags EU-postförskott som kostar en hundring extra ungefär.

ANNONS
Götaplatsens Foto