timofej skrev:
Visst kan du alltid skicka tillbaka (till Australien?) enheten.
Förstår inte varför jag skulle skicka den till australien, då jag köpt den av en återförsäljare i sverige.. jag skickar den ju givetvis dit...
Undrar bara vilket kort du använder. Det verkar ju fungera med ett annat kort (Xd). Finns det möjlighet att låna ett annat CF kort från någon?
Jag har ett SanDisk Compact Flash Ultra II 518Mb,
Det är inget fel på mitt minneskort och den fungerar med xd för att nr1 korten är mindre och tar då mindre plats,
Alltså om hårddisken är fysiskt trasig på något ställe (kan troligen gått sönder under transport till mitt utlämningsställe)...
Har ingen i min bekantskaps krets som tar kort,
(bor på landet så dom åker bara volvo och dricker öl, nej då...) men som sagt kan med mycket stor säkerhet säga att problemet inte liffer där...)
En annan hårddisk kan du ju låna från vem som helst som äger en bärbar dator. Har du ingen i din bekantskapskrets?
Bekantskapskrets har jag givetvis men dock ingen som har bärbar datorn, om det nu finns någon så är dom nog inte så imponerade av om jag skulle skruva ur den ur deras,
Kan iof ta ur den ur compactdriven och prova i min dator men funderar då på om ev garanti osv inte gäller längre...
Jag skulle inte vilja hålla på med returhanteringen om det går att undvika.
Nej det är sant men har man något val?
jag menar företaget jag köpte driven av måste ju fixa det på ett smidigt sätt, jag har ivilket fall ingen gäldje av en trasig drive...