ScP matt, A2. Bilden (på bilden) är tagen med mobilen, så den är inte riktigt rättvis mot vad som faktiskt är utskrivet, mobilen gör ju lite "trolleri" när man inte fotar i RAW utan i Jpeg;
Visa bilaga 179823
Ganska nöjd i vart fall. Kan inte bestämma mig för om jag skall skriva ut den i Canon Pro Platinum Luster också i A2, framförallt för att få lite bättre djup i svärtan och kanske lite mer mättad orange (akta ögonen, Jonas !)
Oaktat vilket kommer den att ramas in i passepartout, glas och ram när jag bestämt mig för om jag skall skriva ut den i Canon Pro platinum Luster, eller ej. Men som sagt, jag är ganska nöjd med utfallet av just den här utskriften i vart fall, på ScP matt papper.
Jag ignorerade tryckbarhersvarningen inför denna utskrift (hela bilden var i det närmaste röd på skärmen = utanför det område pappret kan återge), men resultatet talar för sig själv.
Man skall nog inte ta det där med tryckbarhets varning på allt för stort allvar, som bäste Hr Cooper nämnde (om jag inte missförstod honom), återigen, bilden talar för sig själv.
Avslutningsvis kan jag nämna att jag gillar känslan i hanteringen av pappret åtminstone i denna storleken, det känns "robust" om det är begripligt.