Annons

Förstoringsutrustning - vill nån ha?

Produkter
(logga in för att koppla)

sap

Aktiv medlem
Finns det interesse för förstoringsapparater och framkallningsutrustning nu för tiden. Min gamla studio rensas ut och det bär mig emot att köra till tippen.
 

ErlandH

Aktiv medlem
Finns det interesse för förstoringsapparater och framkallningsutrustning nu för tiden. Min gamla studio rensas ut och det bär mig emot att köra till tippen.
Sälj grejerna på Tradera, man får ofta oväntat bra betalt. Lägg en annons här på FS med länk till auktionerna.
 

ErlandH

Aktiv medlem
Lägg gärna ut en annons på Tradera, men att länka till en auktionsannons på FS Köp och sälj är inte tillåtet
Jaså? Det har jag gjort många gånger.

Edit: Läste på, och Christer har rätt. I reglerna för radannonser står det att man inte får länka till Tradera. Förstår inte riktigt varför, kan någon i FS ledning förklara?
 
Senast ändrad:

netstorm

Aktiv medlem
Edit: Läste på, och Christer har rätt. I reglerna för radannonser står det att man inte får länka till Tradera. Förstår inte riktigt varför, kan någon i FS ledning förklara?
Tanken är väl att ge medlemmarna en möjlighet att gratis handla sinsemellan, inte att använda Fototsidan som en annonspelare till Tradera. De har just nu över 9000 kamerarelaterade annonser. Fotosidan har 281. Tillåts Tradera-annonser så kommer sajtens marknadsplat bli översvämmad av Tradera-länkar på nolltid.
 

ErlandH

Aktiv medlem
Tillåts Tradera-annonser så kommer sajtens marknadsplat bli översvämmad av Tradera-länkar på nolltid.
Det har jag svårt att tro. FS har inget aktivt arbete för att ta bort Traderalänkar i dag, och de förekommer trots det väldigt sällan.

Dessutom tror jag inte att Fotosidans ägare och ledning skulle ha något emot tillströmning av nya medlemmar och en massa sidvisningar.
 
ANNONS