Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotosällskap i Lund?

Produkter
(logga in för att koppla)

mill

Aktiv medlem
ni stod inte möjligen och fotade in i gamla apoteket på stora södergatan? i så fall cyklade jag förbi er på väg till biografen :)
 

Biber

Aktiv medlem
Anders: Jo, Jeppe fotade in i apoteket. Jag stod brevid honom och Sande och Justus var på väg tillbaks till oss från bilen.

Lisa: Vi gick runt ett varv i Lund typ. Det blev inte så många bilder tagna, men det var väldigt trevligt. Sen satte oss vi på stortorget och gick igenom denna och pratade ett tag.
Jag hänger gärna med till Nilssons utställning nån dag. Vad säger ni andra?
 

Sande

Aktiv medlem
Jo Lennart Nilsson låter intressant, jag har inget emot att ta mig till Helsingborg nästa gång.
 

mokuso

Ny medlem
Fotosällskap i Lund

Det finns ju den anrika föreningen: Fotografiska Föreningen i Malmö. www.ffim.se har bra aktiviteter, lokal och bra s/v labb. Förvisso i Malmö och ej i Lund, men det går ju pågatåg.
 

Biber

Aktiv medlem
Vad säger ni om att gå på utställningen på torsdag?

Lisa: vet du vilka tider som gäller där?
 

Platypus

Aktiv medlem
Biber skrev:
Vad säger ni om att gå på utställningen på torsdag?

Lisa: vet du vilka tider som gäller där?
Tror att de har öppet till 20.00 på torsdagar, 17.00 andra dagar. Kolla www.dunkers.se för säkerhets skull. Jag kan tyvärr inte på torsdag - ska på fotokurs i Lund. Tyvärr kanske är fel ord, för jag ser verkligen fram emot att få veta mer om fotopolymertryck :) Jag redan sett utställningen, så ni kan ju gå dit utan mig. Antar att det blir fler tillfällen att vara social med trevliga människor härifrån. Vi får väl bilda en liten Helsingborgsavdelning...
 

Biber

Aktiv medlem
Då tycker jag att vi tar det nån dag när du också har tid. Det vore tråkigt om du skulle behöva missa det här tillfället med.
Vad sägs om att gå dit i helgen istället?
 

Platypus

Aktiv medlem
Helgen passar nog mig bra. Om jag inte är helt utmattad efter fotokursen förstås - den är hur bra som helst.
:)
 

Platypus

Aktiv medlem
Jeppe skrev:
...och till helgen kan inte jag ;)

Men det gör ju inte er något ;)

Men det är ju roligare om alla är med.. Vi kan väl skjuta på det till nästa vecka. Då kan jag terrorisera er alla med lyriska berättelser om polymertryck :)
 

Platypus

Aktiv medlem
Hur kunde ni smita iväg till Nimis utan att meddela det på fotosidan?? ;) Dit vill jag ju också...

Kan nog inte hänga med i dag, jag börjar jobba i morgon & måste få lite ordning på tillvaron här i lägenheten.. det ligger polymertryck överallt...
 
ANNONS