Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Framkalla Svartvitt i Bangkok?
- Trådstartare Anden
- Start datum
Ackerman
Ny medlem
Jag vet att lonely planet listar professionella (mer eller mindre)lab i Bangkok i deras Thailand Guide (borde även stå med i deras guide som bara täcker Bangkok).
Följde själv deras hänvisning när jag var där med ett klart godkänt resultat.
Boken har jag dock inte kängre i mitt ägo, så jag kan tyvärr inte minnas de exakta namnen på labben. Lonely Planet brukar vara hjälpsamma, så du kan ju alltid prova att kasta iväg ett mail till någon på deras redaktion. www.lonelyplanet.com
Lycka till på din resa!
Följde själv deras hänvisning när jag var där med ett klart godkänt resultat.
Boken har jag dock inte kängre i mitt ägo, så jag kan tyvärr inte minnas de exakta namnen på labben. Lonely Planet brukar vara hjälpsamma, så du kan ju alltid prova att kasta iväg ett mail till någon på deras redaktion. www.lonelyplanet.com
Lycka till på din resa!
johanh
Aktiv medlem
Jag framkallade på IQ-lab som finns på 2 ställen i Bangkok. Fick dom rekommenderade och blev väldigt nöjd. Såg proffsigt ut och blev bra.
Jag var till butiken i närheten av Lumphini parken (vid en av boxningsstadierna). Den ligger lite anonymt till. Tror exakt adress står i Lonely Planet någonstans, men när jag tittar på kartan är det på Thanon Silom nära korsningen med Thanon Phra Rama IV. Om du går längs Silom på väg mot Rama IV är det på vänster sida av vägen.
Finns säkert många andra ställen.
Johan
Jag var till butiken i närheten av Lumphini parken (vid en av boxningsstadierna). Den ligger lite anonymt till. Tror exakt adress står i Lonely Planet någonstans, men när jag tittar på kartan är det på Thanon Silom nära korsningen med Thanon Phra Rama IV. Om du går längs Silom på väg mot Rama IV är det på vänster sida av vägen.
Finns säkert många andra ställen.
Johan