Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gamla fotopapper bortskänkes

Produkter
(logga in för att koppla)

cmlal

Avslutat medlemskap
Hej allihop!

Jag vet ju att en del av er fortfarande är inne i mörkrummet och labbar. Själv har jag nu äntligen släppt förhoppningen om att hitta tid och tillfälle för det i närtid. Därför undrar jag om det är någon som är intresserad av att ta över mina fotopapper? Det är en blandad kompott. I flera kartonger är över hälften av papprena kvar. Den röda lilla kartongen innehåller papper som jag fick 2001 av min lärare på Biskops-Arnö (hej Lasse) och som redan då var gamla och därför exklusiva. Så fina att jag aldrig ens öppnat paketet! Nu hoppas jag att någon annan vill göra det. Övriga papper är 15-20 år gamla. Jag tänker att det skulle kunna gå att göra mycket kul med dem.

Papprena finns i Malmö. Kontakta mig vid intresse! Jag kan gärna skicka dem mot fraktkostnaden.
 

Bilagor

Canalog

Avslutat medlemskap
Jag undrar också om dom finns kvar...?
Kan isåfall låta hämta i Malmö...när som helst, min bror bor där.
mvh
/B
 

cmlal

Avslutat medlemskap
Jag undrar också om dom finns kvar...?
Kan isåfall låta hämta i Malmö...när som helst, min bror bor där.
mvh
/B
Hej Börje! Jag har en pågående konversation med Stefan (ovan) och med all sannolikhet blir det han som får dem. Annars hör jag av mig till dig!
 
ANNONS