Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Ge Lightroom ett eget delforum?
- Trådstartare tannler
- Start datum
NLC76
Aktiv medlem
Mjo, det kanske stämmer. Men i så fall tycker jag nog att utrustningsdelen är betydligt värre, där känns det ofta som om samma skiva står och spelar om och om igen. Hade varit fint med ett LR-subforum som innehöll fler tips och t.ex. postningar om nya "presets" än "varför gör programet si/så"-frågor.
En sak som jag saknar på FS forum är något sätt att betygsätta de bra trådarna (d.v.s de som faktiskt ger vettiga svar) från resten. På många andra nätmötesplatser fungerar detta rätt bra och ger bra hjälp i sökdjungeln.
En annan är FAQ:er/wikis för de där "vilket objektiv ska jag köpa till min instegs-DSLR" frågorna. Eftersom forumen inte har direkt aktiv moderering så pinnas trådar sällan -> repeterade frågeställningar.
Fast nu kanske jag blev lite för OT.
mvh
//Nils C
En sak som jag saknar på FS forum är något sätt att betygsätta de bra trådarna (d.v.s de som faktiskt ger vettiga svar) från resten. På många andra nätmötesplatser fungerar detta rätt bra och ger bra hjälp i sökdjungeln.
En annan är FAQ:er/wikis för de där "vilket objektiv ska jag köpa till min instegs-DSLR" frågorna. Eftersom forumen inte har direkt aktiv moderering så pinnas trådar sällan -> repeterade frågeställningar.
Fast nu kanske jag blev lite för OT.
mvh
//Nils C