Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Google ads....
- Trådstartare matlep
- Start datum
Lugn nu. Vi testar Google Ads för att se hur det ter sig. Jag har inte penetrerat inställningar men har inte hittat att man kan styra vilka ämnen/kategorier som skall visas. Däremot kan man ju blockera annonsörer men det kräver att annonserna har synts.
Tanken är att vi skall kunna visa relevanta annonser och då tycker jag inte det spelar någon roll. Pengarna kommer gå till investeringar för att göra Fotosidan bättre och det tycker jag är bra.
Tanken är att vi skall kunna visa relevanta annonser och då tycker jag inte det spelar någon roll. Pengarna kommer gå till investeringar för att göra Fotosidan bättre och det tycker jag är bra.
Dels att ju färre det syns för desto mindre intäkter. Högerkolumnen anser vi inte är lika påfallande som toppbannern. Därför är det bara toppbannern som går att stänga av för Silver + Guld.
Dels om Google-annonserna bara visa vedsäckar och sminkreklam så kommer ju ingen klicka. Då stör de ju bara. Visar Google kurser för fotografer och andra erbjudande så är det ju relevant.
Men var så säker, vi är ytterst måna om att behålla våra plus-medlemmar.
Dels om Google-annonserna bara visa vedsäckar och sminkreklam så kommer ju ingen klicka. Då stör de ju bara. Visar Google kurser för fotografer och andra erbjudande så är det ju relevant.
Hansanders
Aktiv medlem
Relevanta annonser?
Visst, vintern är inte över ännu....
matlep
Aktiv medlem
Visst, vintern är inte över ännu....
Lustigkurre..... Inte hos dig kanske. Beställ gärna så att det genererar intäkter till FS.
matlep
Aktiv medlem
Dels att ju färre det syns för desto mindre intäkter. Högerkolumnen anser vi inte är lika påfallande som toppbannern. Därför är det bara toppbannern som går att stänga av för Silver + Guld.
Ok, jag ger mig till tåls. Utvärdera gärna försöket längre fram.
Jag har inte läst det blogginlägget utan bevakar bara fel via detta forum och [email protected]. Jag testar med Safari och lyckas inte återskapa. Vilken URL står du på när du får felet.
L40
Aktiv medlem
Surfa på internettet utan AB/ABP är inte aktuellt. Rensar riktigt bra i annonsträsket.Seriöst, det känns sådär. Är det verkligen nödvändigt?
Trodde man skulle slippa merparten av annonserna som Guld medlem. Men det blir nog till att aktivera "Ad-blocker" på FS ändå.
matlep
Aktiv medlem
Filtret bygger ju på dina sökningar.![]()
Haha! Nä det tror jag inte på.